Week 5 & 6 deel 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Steffie Roodbeen - WaarBenJij.nu Week 5 & 6 deel 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Steffie Roodbeen - WaarBenJij.nu

Week 5 & 6 deel 1

Door: Steffie Roodbeen

Blijf op de hoogte en volg Steffie

04 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Mmhh sorry guys, maar hier is echt geen chille internetverbinding, dus het lukt me niet altijd met de berichtjes plaatsen, en al zeker niet met foto's plaatsen... dus vandaar dat het steeds een tijdje duurt....

Maar ik kan jullie wel zeggen... dat het hier nog altijd hopi bon is! Of zoals Lune de hele dag roept: Héééééérlijk! Of meer op z'n Nikéh's en Steffie's:
Echt Chill, oftewel chillen op de antillen!

Hier dus ff een update van de laatste 2 weekjes in 2 delen:

Zondag (19 Juli) Zijn we met de Mermaid naar KLEIN CURAÇAO gevaren. Nou! Het was echt heel leuk en ook zeker weten heel erg mooi.
Maar een bounty-eilandje is het zeker niet. Er groeit namelijk nix! Het enige dat op het eilandje staat is een oude vervallen vuurtoren
en een te lelijk wrak! Maar ok, het water en strandje is wel echt heel mooi. We hebben nog naar schildpadden gezocht tijdens het snorkelen,
maar jammer genoeg geen een gespot, maar wel mooie vissies gezien. Om 1 uur gingen we al Barbecuen en rond 4 uur zijn we al weer terug gevaren.
Dus hadden we ook nog tijd genoeg voor Wet & Wild, waar we onze buren hebben ontmoet! :D Al met al was het echt een geslaagde dag en ook zeker aan
te raden om een dagje Klein Curaçao te doen!

Vrijdags (24 Juli) hebben we bij de OSTERICH FARM een mini tour gemaakt, waarbij we struisvogels hebben gevoerd en struisvogels
hebben gegeten. 'sAvonds zijn we naar de party van Ernst en Mark geweest @ de Tropen. Dit zijn onze 2 bazen die samen 100 jaar waren geworden.
Alleen boeide ons dat wat minder. Lune was die nacht ook jarig. En voor ons was het dus interessanter om er gratis te kunnen eten en drinken
en ons eigen feestje ervan te maken! Betere toelie! Dat hebben we dus gedaan. Waarna we door wilden naar een ander feestje WICKED (dirty house)
in Caracasbaai... maar daar waren we pas om half 2 en om 2 uur zou het aflopen. Helaas! Niet zo wicked dus... Maargoed, er is hier genoeg te doen dus:
Hup naar Asia de Cuba, een tent waar de locals elkaar aan het schuren stonden op de muziek.. wat dan weer minder in ons straatje past.
Feesten ok, maar dit ging echt te ver!

Zaterdag (25 Juli) Lunepuun was nog altijd JARIG, de ouwe taart is al 24! En dat moest gevierd worden! De enige perfecte verjaardag
die Lune-puun zich kon voorstellen was (je raadt het al..): zon, zee, strand (& Frank)..:P Helaas ontbrak Frank, buiten dat hij toevallig ook op
Playa Porto Marie lag.. daar waar wij ook terecht zijn gekomen. Maar een lapdance die Lune graag had gezien, zat er niet in... 'sAvonds bij Hooks Hut
lekker op het strand uiteten en naar het casino geweest, waar Lunepuun het al snel had gezien. Ze snapte er de ballen niet van, en dus toch maar weer
door naar Mambo waar we nog ff een feestje hebben gebouwd. Nikéh en Lune hebben zich kostelijk geamuseerd met een stelletje homo's, een half politiecorps
en een stijldanser die hier toen nog op vakantie waren. Ik was een beetje aan het kletsen en dansen met wat andere gasten, en heb me dus op zich ook geamuseerd! :)

Maandag (27 Juli) zijn Lune en Nikéh met de FUNBUGGY'S gaan crossen vanaf Zanzibar naar Koral Tabak en weer terug, ze vonden het een spectaculair ritje, die
ik het liefste met Thom wil gaan doen, aangezien je met 2en in 1 buggy kan, waardoor je ook geld bespaard.

Dinsdag (28 Juli) Hebben we overdag een beetje in Punda geshopt en zijn we 'savonds naar AY CARAMBA geweest. Toen we naar huis wilden en naar de auto liepen,
kreeg Nikéh het voor elkaar om in één van de 10 putten op het complete eiland de autosleutel te laten vallen.... KLING..KLING..PLONSSS. AY AY AY!
Maargoed Lune zag er het positieve wel van in. Ze mocht namelijk Remy (de autoverhuurder) lastigvallen. En daar had ze dus geen problemen mee.
We hebben een taxi naar Julianadorp moeten nemen en terug, waardoor het probleem eigelijk al snel was opgelost, want Remy had een reservesleutel.

Woensdag (29 Juli) was het trouwens echt te gek in de TMF samen met onze buurtjes P.P. en zijn vriendin Linda, en Dirk en Annemieke (of zoals wij haar noemen:
Anneloes, Annelot, Annelies of Annemarieke). Lekker wat polartjes weggedronken, dus royaal aangeschoten, staan springen op de banken, weer flink gebillenshaked
en te veel foto's ervan gemaakt. Beetje maffe avond, wat juist te gek was!

Donderdag (30 Juli) hebben we de hele dag bij MOON gelegen! Zo CHILL daar! Je hebt daar van die lekkere relax-bedden, langs het zwembad aan de zee en een loungie muziekje op. Hier is trouwens, en op Mambo, de video van Lambada 3000 van Gregor Salto ft. Kaoma opgenomen. Echt te vet! :D.

• 06 Augustus 2009 - 15:43

Frannie:

Zal ik heej dan auk maar op reageren!!!

Zo det waas t !! ;)

• 06 Augustus 2009 - 18:45

Ienie:

doe leleke zoepsjuit, dinkse auch ein bietje aan os hard werkende luuj in dien eige kikkerlandje.

de hebs groet geliek ammeseer dich maar good.
    en dink vooral neet aan os.