Duiken :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Steffie Roodbeen - WaarBenJij.nu Duiken :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Steffie Roodbeen - WaarBenJij.nu

Duiken :D

Door: Steffie Roodbeen

Blijf op de hoogte en volg Steffie

25 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Het vetste dat ik in de afgelopen 3 weken nog gedaan heb is samen met Thom een duik maken tot 15 meter diep!! Ik wilde eigelijk mijn complete brevet gaan halen, maar daar hadden we eigelijk het geld niet meer voor en ook in de tijd zaten we beetje krap. Best raar eigelijk want we hebben in principe al 9 weken vakantie.... maarja toch hadden we nog vanalles gedaan waardoor het niet meer is gelukt. Maar die duik was echt zoooo cool! We kregen allebei eerst een dvdtje te zien van 45 minuten, waarna we zo'n apen-pakkie aan moesten trekken. Al zagen we er meer uit als twee kikkers... :S

Al snel werden we in het water gesmeten en moesten we een paar oefeningetjes doen om te kijken of het ademen en zwemmen ons goed af ging. Maar dat ging prima. Niks moeilijks aan! Thom en ik hadden allebei een buddy die ons in de gaten hield. Nou, ik probeerde er een beetje vanaf te komen (dacht hij). Ik probeerde natuurlijk overal een kijkje te nemen. Dus moest mijn buddy me overal nazwemmen en me terugfluiten.

Boahh al met al was het zo leuk! Echt super te gek om zo lang en zo diep onderwater te zwemmen, tussen de vissen, langs een wrak en door het koraal. Het duurde maar 45 minuten, en in die tijd zijn we op 15 meter diepte beland. Echt een aanrader voor iedereen!

Morgen gaan we met z'n 3en nog voor 2 dagen naar Bonaire. Oh dat had ik nog niet verteld, maar Nikeh is vorige week zondag al naar huis gegaan. En ik vind het echt heel erg jammer! Wij amuseren ons zeker nog met z'n drieen. Maar zeker weten was het met Nikeh nog veel leuker geweest!!!! We hebben ook echt met z'n drieen een hele leuke tijd gehad. En komende maandag vliegen we alweer naar huis!! Aaaaahh...

En qua feestjes.. ja het houdt maar niet op... De jeugd van tegenwoordig was 2 weken geleden op Mambo! Dat was weer een flinke maffe avond! De week daarna was er een optreden van Kevin Lyttle! Nou! Wat een faler! Wil er ook nix over kwijt! Dat hij Turn me on kon rekken tot een half uur en tijdens het nummer wat tegen meisjes op liep te rijden, spreekt al voor zich! Zo krijgt natuurlijk iedereen een optreden van een uur vol! Jammer van me geld! En dan hadden we nog Slipperz..wat wel leuk was!

En het beste was nog dat we gewoon een paar weken geleden bij de TMF het toch een keer aan hebben gedurft om mee te doen aan de karaoke. Lune, Jeroen en ik... en wat denk je!!! GEWONNEN!!!! 100 naffels!! Echt te gek! Dus dat was weer een meevallertje!

Met werken.. ja dat vond ik nooit zo boeiend om te vermelden. Maar vrijdag is de laatste en enige avond nog... we hebben hier alledrie in de bediening gewerkt. En ik mocht nog zo af en toe eens achter de bar. Wat natuurlijk meer mijn ding is :D

Ow... van het internaat is nix meer terecht gekomen. We waren er zo enthousiast over... dat het enthousiasme eigelijk al snel was opverbruikt. Uitendelijk hebben we er dus niets mee gedaan. Beetje jammer misschien. Maargoed nu nix meer aan te doen.

Tsja eigelijk heb ik nog zo veel te vertellen, maar ik ben komende week alweer thuis!!! 1 september... tijd gaat soms echt veel te snel........



  • 26 Augustus 2009 - 07:19

    Peter Gehrkens:

    Hee Steffie,

    Schitterende foto's! Mooie omgeving, toppie.
    make me jalous!!!

    Groetjes en nog veel plezier,

    Peter

  • 26 Augustus 2009 - 08:30

    Annie:

    Hallo Stef,

    Als jij terug komt gaan wij weg, we gaan 5 dagen met Ton en Tina naar Berlijn dus ik zie je dan nog niet.
    Maar dat doen gewoon een keer over want je zult wel veel te vertellen hebben.

    Groetjes Bart en Annie

  • 26 Augustus 2009 - 12:08

    Kristel:

    Ha Steffie,

    Mooie foto's !!!
    Geniet nog van je laatste dagen, hier is het in ieder geval mooi weer als je terug komt !

    Kom nog maar eens op de koffie bij Nepak.

    Groetjes Kristel

  • 28 Augustus 2009 - 13:24

    Bart:

    JALOERS!!!!

  • 30 Augustus 2009 - 14:36

    Nikéh:

    Dushi!

    Boah liekt mig zo vet det duike!! Op de foto's zuit t al hartstikke vet oet, dan zal t in het echt nog sjieker zeen geweas!
    Ig mis Curaçao en ug aug heel erg... Pff, t liekt zo lang geleje, maar wat woar t vet hè :D!!

    Tot gauw!

    Xjezz

  • 31 Augustus 2009 - 08:23

    Anne :

    haaa steff!!
    morge kumpse alweer thoess!!!! yess!
    echt super van det duuke!! :D
    laot mich get wete esse dr bus, kinne we biejkleppe!!

    xxx

  • 01 September 2009 - 13:12

    Fransje:

    Maar maar maedje toch, waas doe al neet allemaol mit höbs gemaak in dien laeve. Dan höb ich nog get jäörkes te gan veur det ich det ouch allemaol höb kinne doon!
    Maar welkom truuk vandaag!!!
    Bön zelf ouch vandaag weer begonne nao 4 waeke vekansie.
    Veer sjpaeke mekaar waal weer!!

    Groete van diene ex traener!!

  • 01 September 2009 - 19:51

    Annemari:

    Hoi Steffie,
    WELKOM THUIS!!

    Het regent, het is kaad, naat en sjoeverechtig... maar 't is thuis...
    Volgens mij hebben jullie daar echt geweldiggenoten! Echt super; vooral die duikfoto's. Moet ik misschien toch maar eens over die stand / zandfobie heen om dat te kunnen ervaren.
    Hoop dat je weer een beetje kunt wennen aan ons kikkerlandje!
    Groetjes en misschien tot gauw!

    Annemari

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2009

Duiken :D

04 Augustus 2009

Week 5 & 6 deel 2

04 Augustus 2009

Week 5 & 6 deel 1

19 Juli 2009

Hopi Bon!!!

07 Juli 2009

Poko Poko
Steffie

Actief sinds 08 Juni 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 28963

Voorgaande reizen:

17 Maart 2014 - 28 Mei 2014

Oceanië

11 Februari 2012 - 24 Juli 2012

Zuid & Centraal Amerika 2012

23 Juni 2009 - 01 September 2009

Curaçao

Landen bezocht: